Wij zijn overtuigd van de rol die voeding kan spelen in een gezond leefpatroon en in het herstel bij medische indicaties. Voeding als medicijn.
We zouden wensen dat iedereen het voedingsadvies waar hij of zij recht op heeft ook inzet, zodat we op termijn, dankzij de gezondere leefpatronen, ook de kosten voor de zorg kunnen verminderen.
Wat de hulpvraag rond voedingsadvies ook is van een klant, onze missie is om een traject zo in te richten dat we met zekerheid het gewenste doel halen en de klant met ‘tevredenheid’ een nieuw voedingspatroon adopteert.
Wij zijn een landelijke organisatie, wat ervoor zorgt dat we:
In het contact met de klant leggen we de aandacht op:
Wij bieden voedingsadvies aan onze klanten. Dat doen we in de vorm van:
Heb je vragen en wil je in contact met ons komen?
088-4253600
klantcontact@dietheek.nl
Wij zijn op werkdagen telefonisch bereikbaar van 8.15 uur tot 17.00 uur. Buiten deze tijden kan je ook onze voicemail inspreken. Wij bellen je dan de volgende werkdag terug.